panfuland

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Hejsvejs!

Av LuddeRuffsen Pandasson - 6 januari 2011 14:11

Hejsvejs säger jag nu!!

Visst är de nya kläderna snygga??!!

Om ni inte har sätt dom så ser ni dom nu: <---det köpte jag;)  

Visst är det snyggt?!

Jag kanske ska byta design..eller vad tycker ni?

Bilder från min panfudag också:              

Visst är jag snygg? Hehehe..

Ni vet ju inte hur jag ser ut eller hur??!!

Då får ni se det nu:

Hihihi^^

Jag hoppas att ni kommer på panfuträffen och jag kommer att fråga om ni läste på min blogg om att det var panfuträff:)

Gå gärna in på min bästis blogg: http://www.djur-kompisar.bloggplatsen.se!

 

En jätte bra blogg;)

 

//LuddeRuffsen:)

 
 
Ingen bild

Dido3

6 januari 2011 19:03

Hej LuddeRuffsen! Jag spelar Panfu jättemycket. Jag har också en Panfublogg: www.dido3s.bloggplatsen.se

Jag ser att du tar kort med en kamera. Men om du klickar på knappen: Prt Sc Sys Rq ( såna knappar ser olika ut ibland). så tar du ett kort. Sen går du in på Paint, om du har det programmet, och klickar på klista in. Och sen sparar du bilden. Då blir bilderna mycket finare! Sen kan man skära till bilderna också. Så nu vet du det. Fråga gärna dina föräldrar om du inte hittar knappen.

Från Dido3!!!

LuddeRuffsen Pandasson

6 januari 2011 19:24

Hej! Jag har tästat men den tar inte något kort...
Föresten så vill jag att bilderna ska bli suddiga;)

 
Elin

Elin

6 januari 2011 19:14

Hilda jag känner dig, men när började du med denna blogg??

http://www.djur-kompisar.bloggplatsen.se

LuddeRuffsen Pandasson

6 januari 2011 19:23

4 Dagar sedan;)

 
Anzy &hearts;

Anzy ♥

6 januari 2011 20:07

Om du har bärbar dator så kan du trycka på fn-knappen och hålla in den tills du trycker på prt scr sen gör du samma sak på paint //Anzy

http://anzylanzy.bloggplatsen.se

LuddeRuffsen Pandasson

6 januari 2011 21:45

Tyver så har jag inte det.

 
Elin

Elin

6 januari 2011 22:17

haha gullig blogg

http://knawsiigt.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

asse

6 januari 2011 22:50

heej! har du inte bloggen hejpodig bli vän med mig i panfu då är fans av dina bloggar jag e en bloggläsare läger märke ger stjärnor mitt jobb alltså din den nya är 5/5 men om du uppför dig bra kan vi göra dig känd panda blogg ses!!

LuddeRuffsen Pandasson

7 januari 2011 10:16

Jag an bli vän med dig men det är lite svårt om jag inte vet vad du heter, hehe!

 
sanna9

sanna9

6 januari 2011 23:15

Coooooolt spelar du också panfu.
Det gör jag också :D
Jag har också en panfu blogg :)
Skika gärna in om du vill ;D

http://sanna9.bloggplatsen.se

LuddeRuffsen Pandasson

7 januari 2011 10:15

Kul! Jätte fin blogg du har:)

 
sara

sara

6 januari 2011 23:47

hej fin blogg du har kolla gärna in min.

http://MinRoligaBlogg.bloggplatsen.se

LuddeRuffsen Pandasson

7 januari 2011 10:14

Tack, ska kolla när jag har tid!

 
Ingen bild

asse

7 januari 2011 15:13

hamza8 heter jag =)

LuddeRuffsen Pandasson

7 januari 2011 17:23

Okej, mne då mste vi ju vara inne på samma tid och plats..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LuddeRuffsen Pandasson - 22 januari 2011 19:01

Nu avslutar jag bloggen men ajg loggar in i panfu den 1 februari klockan 18:00, plats balsalen, server, Pandasia om du vill bli Didda-Rosa´s ven! ...

Av LuddeRuffsen Pandasson - 10 januari 2011 11:55

För två år sedan så skapade jag en panda som hette didda-rosa på panfu och det har jag glömt! Så nu har jag tagit bort LuddeRuffsen och heter didda-rosa i stellet om ni undrar!   //Didda-Rosa ...

Av LuddeRuffsen Pandasson - 9 januari 2011 13:05

Ni undrar ju såklart varför jag unte kom på panfuträffen men det här är svaret: Jo, När jag gick i ettan så var jag och en som hette Johanna jätte bra kompisar med hon flyttade till småland och det tar 10 timmar för oss att åka dit..Men! Hon var oc...

Av LuddeRuffsen Pandasson - 8 januari 2011 11:02

Här kommer en massor av bilder från igår!!! Men jag måste ju säga: Grattis Daisy i förskott!! Hon fyller år snart!! Daisy är min bästis på panfu ocks:)   Men här kommer det lite bilder:   Hihi, typ alla säger ju Hej bloggen:)   Daisy vin...

Presentation


Hejsan!! Det här är ju såklart en panfublogg där jag skriver om panfu och ibland så har jag panfuträff eller bloggträff som många kallar det:)
Så ställ en fråga, rösta och kommentera gärna;)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

tycker DU om panfubloggar??
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

body, a, a:hover [cursor: url (http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-9/nat865.cur), progsess;]

Ovido - Quiz & Flashcards