panfuland

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Hej ala glada pandor!

Av LuddeRuffsen Pandasson - 5 januari 2011 16:02

Hejsan!!

Har ni tittat på slotterassen??

I aå fall så kolla nu:

Visst ser det hämskt ut?!

Men vi får se på lördag hur fin den kommer att bli:)

 

Lite bilder på de nya möblarna till träkojan också:      

Jag kanske ska köpa något;)

Lite bilder från min panfu dag också:          

Jag ännsam i sjön...

Inte jätte kul!

Jag sparade min bästa bild till sist:

Visst blev den bra!?

Har du kommit med på topplistan till ett spel någon gång?

Inte jag..

Det är pinsamt att bara vara på level 15..snart 16..

 

Ja, en bild på hur långt som jag har kommit:

Ganske långt va? Hehe...

Snart så ska jag ha panfuträff och ta massor av bilder och lägga upp i bloggen;)

NU har jga inget mer att säga men det kommer att komma en ny omröstning snart!!

 

//LuddeRuffsen          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LuddeRuffsen Pandasson - 22 januari 2011 19:01

Nu avslutar jag bloggen men ajg loggar in i panfu den 1 februari klockan 18:00, plats balsalen, server, Pandasia om du vill bli Didda-Rosa´s ven! ...

Av LuddeRuffsen Pandasson - 10 januari 2011 11:55

För två år sedan så skapade jag en panda som hette didda-rosa på panfu och det har jag glömt! Så nu har jag tagit bort LuddeRuffsen och heter didda-rosa i stellet om ni undrar!   //Didda-Rosa ...

Av LuddeRuffsen Pandasson - 9 januari 2011 13:05

Ni undrar ju såklart varför jag unte kom på panfuträffen men det här är svaret: Jo, När jag gick i ettan så var jag och en som hette Johanna jätte bra kompisar med hon flyttade till småland och det tar 10 timmar för oss att åka dit..Men! Hon var oc...

Av LuddeRuffsen Pandasson - 8 januari 2011 11:02

Här kommer en massor av bilder från igår!!! Men jag måste ju säga: Grattis Daisy i förskott!! Hon fyller år snart!! Daisy är min bästis på panfu ocks:)   Men här kommer det lite bilder:   Hihi, typ alla säger ju Hej bloggen:)   Daisy vin...

Presentation


Hejsan!! Det här är ju såklart en panfublogg där jag skriver om panfu och ibland så har jag panfuträff eller bloggträff som många kallar det:)
Så ställ en fråga, rösta och kommentera gärna;)

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

tycker DU om panfubloggar??
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

body, a, a:hover [cursor: url (http://cur.cursors-4u.net/nature/nat-9/nat865.cur), progsess;]

Ovido - Quiz & Flashcards